helgen

helgen spenderades hos älskling :) dock var han ju nyopererad så vart inte mycket annat än at sitta vid datorn och kika teve :) usch.. saknar han redan :( <3

kikade bland annat på handbolls semin, och hockeyn, sverige vann handbollen med 22-25 mot rumänien, och sverige vann med 1-6 mot finland :)
sen kikade jag på finalen när jag kom hem.. sverige-norge.. norge vann... inget snack om de, när dom vunnit 5 år i rad.

usch.. skola två dagar till, medans massa andra har fått lov, suug! men aja, dom sa att vi skulle ha vanliga lektioner på måndag, men det tror jag va jag vill på :) sen tisdag, baara film.

nu sitter jag och kikar på ''The Day After Tomorrow''.. eftersom jag bara sett halva så kan jag lika gärna kolla på den igen, hälften började juh bra ;) och nu vill jag verkligen ha min nya säng.. den blir antingen 160 eller 180 bred, faan va nice ! då kan man ligga och vräka sig hur mke som hälst !
vart lite grejer inhandlade i veckan med, foundation + foundation borste, SOLO(med concealer) tröja och lite mer :)

nej nu ska ja kolla lite till, sen blir det nog sängen ! måste ju till skolan imon ...

GODNATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0