humöret på topp ?

nee, självklart inte, alla verkar så tjuriga ? påverkas ju själv av det :s
och imon kommer man ju bara sitta hemma och ruttna, alla andra ska typ festa, men jag. jag kommer sitta hemma och bokstavligt talat ruttna.
fan va fort detta året gått egentligen ? :O  det bara försvann :(

kan ju pilla ihop en liten lista på året 2010..

2010
  • Midsommaren på campingen med Josefine, Acke, och Sebbe
  • Stockholm + Birka med Josefine
  • GBG
  • Falukalaset
  • Flumm + fotografering på stranden med Josefine, brorsorna + Caroline
  • Acke och Sebbe sjunger i duschen ? ;)
  • Allt kuligt folk på campingen
  • Ny skola
  • Flummstunderna i cafeterian på klockar..
  • Ränt runt på stan med Josefine
  • Aquanova 12 timmar med Josefine, Julia, Felicia och Fanny
  • 4 sommrar sen jag och Josefine träffades för första gången <3
  • lika länge sen jag träffade jonas <3
  • hackad
  • lidingö

finns såklart mer, men kommer inte på det just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0