bara för jag har extreemt tråkigt...

så gör jag detta nu, sen platta håret och fixa för helgen, blir att träffa älskling och jossan :D

DIG:
1. Hur lång är du? : typ 168 kanske ?
2. Vad vill du bli när du bli stor? : bara det har med vinter och skidbackar och göra är jag nöjd
3. Vad pluggar du? gylle skolan i blge
4. Har du långt hår? : kanske de, rätt långt är de väl, längre ska de bli ;)
5. Vilken hårfärg har du? : olika brun, men snart e jag blond, RIKTIGT BLOND
7. Har du haft sex senaste månaden: nope
8. Använder du läppsyl? : YES!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vita trosor, svart bh
10. Har du kysst någon idag? : näädå
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? tisdags kanske de va
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? : var kanske jossan, (med andra ord: aslängesen ja sov hos nån..)
3. Har du kysst nån kompis? : haha maybee :O

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? : ja
5. Vem har du varit kompis med längst? : julia, felicia, lina,  ja.. dom från lekis
6. Vem känner dig bäst? josefine k (L)
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? : vet ine
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? : kanske, kanske inte
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? : nope, är med vem fan ja vill ;)

hähä

yes... nu ska ja fixa håret, och lite annat, sen blir de teeeve :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0