ingenrubrik.

blir att åka till jossan i helgen!! :D:D saknar dig som faan !

dehär med att ja säger att ja ska uppdatera bättre ? de kan ni glömma, jag uppdaterar i min egen takt när ja vill. och jossan nu ska du inte klaga! ;)

aja, satt i cefeterian hela dan idag.. skulle kunna sitta där resten av dagarna med.. nästan hellre de än lektioner...

så nu sitter jag trött efter skola och läxor och kollar på topmodell, och efter de så blir de svenska newyork fruar :)
finns inte så mycke bättre så de får bli de :)
och ja orkar inte platta håret heller, så de skiter ja i :) men ja vill.. men orkar inte... kan säga att ja är beroende av de för ja får typ ångest om att ja kanske skulle gjort de ändå.. :S de suger -.-
men ööh.. den här gången skiter ja i de..

stog och snacka med oskar och nån mer idag om praoen i åttan.. och om hans talande pannkakor xD haha, typ bara vi som fattar de tror jag ?

och ja juste, jag har juh färgat håret med.. men inte sagt något, var kanske en vecka sen eller 2, chokladbrun nyans.. och ja har kommit på att jag inte vill färga blondt längre :P jag ska ha mörkt, och sen ska ja färga mörkare :) tror ja iaf.. men blir förmodligen så, eller så färgar jag ljust bara för att ja är nyfiken hur de blir.. aja mer om de sen, nu ska ja kolla klart på de jag kollar på så hejsveeejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0