inte bloggat pga...?

jo, inte bloggat pga, massa tid på stan denhär veckan och massa kompisar..
men nu kommer allting igen, nu kommer veckans grejjer :)

börjar skolan imorgon igen, efter 4 veckor.. känns som jag har haft en månads extra sommarlov :S fatta mycke plugg de kommer bli nu.. surt!
var på stan i tisdags, onsdags, torsdags, fredags, och igår..kikade på sean banan.. (video kanske kommer)
dock köpte ja inte de ja skulle för att jag inte fick mina pengar (??) menmen.. de va juh 20-års jubileum så dom reade ut massa saker till 20 kr :) nadine köpte 5 kollegeblock för 20 kr (originalpris: 15:- st) jag fick två av dom.
ett var rosa med texten SNYGG, och det andra var svart med texten KAXIG ;)
och jag köpte en halsduk med ett zebra mönster för 20 :)
sen fick ja ett par byxor av mamma från CARLINGS.. dom hade kostat 699:- innan men dom kostade 199:- nu :) uuursnygga :) bild kommer sen :)
btw.. min plånbok gillar verkligen kvitton...
jag var även på Thai massage idag, fan så skönt de va! kommer defenetivt göras om !
men.. ööh, nu ska ja fixa håret och så, bloggar mer sen!


puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0