kommer du ihåg ?

kommer du ihåg när vi träffades första gången?
du lyste upp mitt ansikte och vi hade så sjukt kul när vi var med varandra
vi var med varandra varje dag, och när ja skulle åka hem så ville jag inte..
för ja ville vara kvar med dig!
kommer du ihåg när du var hemma hos mig första gången ?
vi flummade... och sen fick vi idén om att vi skulle bli fjortisar och ta fjortiskort..
vi fixade en bilddagbok och en blogg tillsammans, men vi gjorde aldrig nått på de..
sen hemma hos dig när vi lyssnade på 18 and live & higher med erik grönwall nästan 24 timmar om dygnet 3 dygn i rad? vi sa att dom låtarna inte gick att spela sönder, och nu kan vi knappt lyssna på dom längre för dom är så boring.
alla diskon, fester där nere i storstugan,.. och du måste hålla med om att fulla människor som dansar och blir stammisar när vi säljer korv är lite roliga ? som hanna ? när hon åt typ 10 korv på mindre än 2 timmar..?
haha.. vilke minnen vi har tillsammans, kommer aldrig glömma dom här 4 åren som gått, och fler kommer det garanterat bli!

Josefine Karlsson, jag älskar dig bäbiis :D (L)

Kommentarer
Postat av: JosefineKarlsson

Melinda, du är min livsglädje.

Tack för alla minnen du har gett mig, jag älskar dig <3



förlåt för mitt beteende idag, men var lite irriterad, haha..

åren med dig har gått så sjukt fort. du är det bästa (L)

2010-09-10 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0