vinter

hittade ännu snyggare byxor ! omg.. gee mig!


ni kanske inte tycker det.. men ja gör :D

fy va ja längtar till vintern nu! :(
tänk och få ta skidorna och allt, och sen dra till backen och vara där hela dan varje dag! fan va grymt..
blir ännu bättre när man har sesångskort med ;) jag lovar, man skulle nästan kunna tro att ja bor där, ja är där hela tiden :P
funderar även på att praoa där, om vi nu får våran prao i vinter..
och kanske byta in mina skidor till nilas och sen jobba av resten i backen, i liften och så..
förra året provade jag även att åka bräda.. av halva backen så klara jag 2 riktiga svängar.. resten ramlade jag.. BAKÅT!
och de märktes verkligen av dagen efter..
och dethär året hänger även min kamera med ;) blir nog mycket flumm där i år :)

aja, sitter och kollar på jarhead nu:p verkar juh rätt bra..
ska kolla klart på den, sen sängen ! lär väl bli frisk nån gång också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0