Hällo bloggo!

Hällo bloggo! jomen visst, vart grymt sugen på donken när jag såg reklamen.. Får ta de nån dag i veckan.
Btw.. fett skönt det ska bli med sportlov efter denhär veckan ! visserligen har jag kart prov USA och omprov andra världskriget.. men de ska nog gå braao.
hade inget liv i morse, så jag satt och ritade ögon, de vart riktigt nice :)
Jo.. riktig blogg torka just nu, men iaf, sitter redan och kollar sommarkläder, såsom bekini, linnen osv. blir nice, slänger upp en bild på bekinin jag ska beställa också:

overdelen: 179:-
underdelen: 129 :-
Sen en navelpiercing på det, (Y) om jag får bestämma så blir det att göra den så fort jag får pengar, det vill säga ganska snart ;)
Nej ska kika vidare så kan jag uppdatera sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0