helgen!

helgen har vart grym !
skidbacken från 11-3 igår, sista halvtimmen, eller kanske timmen? var vi ute i ödeskogen, jag tog av mig skidorna och gick mer än halva backen ner, kan ju säga att de gick bättre än att åka ner. Fast de va asjobbigt att gå i midjehög snö.. så de kanske sög.. Ramlade hela tiden, och var pissblöt när jag kom hem -.-
fast annars va de grymt ! of pist hela dagen, asnice !
idag blire chill, städa, musik, fixa bilder och grejer :) så de blir nice!

va förresten och kolla på Trassel igår!

jag sket väl i om de är en barnfilm eller inte, gick nämligen med mina brorsor och wilma + hennes mamma. En sak jag inte visste var att den gick i 3D :O så jag vart ganska förvånad när jag fick glasögonen :p
Men den va asrolig, bästa på länge (av ''barnfilmer'' då..)
men nu ska jag plocka undan massa grejer, så hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0