kääk !

nu kommer jag med ett (ganska) kort inlägg innan jag drar upp och käkar, för att sedan dra till haga.
fick hem MASSA papper ang. operationen jag ska göra.. livrädd nu efter jag läst vad dom kommer göra och hur det kommer vara sen.. :O kollade iaf igenom det och fyllde i journalen, kollade ett annat papper och där stod det att jag ska ta massa prover innan.. så mamma ska ringa IMORGON ?! hon kan väl ge mig lite mer frid ?? öppnade ett annat brev där det låg ett papper där det stod NÄR operationen skulle bli av, alltså om cirkus 2-3 månader.. äännu mer rädd.

sen sket jag i det och läste scott kelbys ''Digital fotografi - lär dig yrkesfotografernas hemligheter''

kassa bilder, men pallade inte fixa bättre, ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0