slänger in ett inlägg...

fast.. det blir nog mest ett :''ge mig dig tillbaka!'' inlägg... eller ja.
jag tror seriöst aldrig jag mått såhär dåligt som jag gör nu...
aldrig gråtit såhär mycket heller. jag är fan helt förstörd inombords. jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dig! fatta de! vafan krävs det för att det ska funka igen ? jag gör seriöst vafan som helst. det enda jag tänker på är dig, ditt underbara leende och vad vi hade tillsammans. men.. ingenting kommer väl hända.. eller ?
och jag tror verkligen inte vi är för olika, hurfan lyckades vi annars vara tillsammans i 4 och en halv månad första gången ? jag vill inte att det ska vara såhär, men tydligen så blev det så, och kommer säkert vara så också, just nu, när jag skriver detta, så gråter jag samtidigt vissa stunder. bra ? dåligt ? inte vet jag.

för övrigt så är väl allt ok, allt flyter på med skola, skidor och ja.
vart en ny töjning inköpt i veckan med, 6 mm zebrarandig, ska köpa en 8 mm inom en snar framtid, och efter det en tunnel, (fråga inte vad tunnel är, då får du en smäll.)
och om några dagar har jag förhoppningsvis en ny telebobo också, nämligen htc Desire HD :)
nej.. undra om jag ska leta fram papper och penna och skissa lite... eller ? ja, får bli så.
och såklart lite 2 ½ män, så man får lite humör i sig. 
se you.

Kommentarer
Postat av: JenniferNilsmark

gäller de J****?

vet hur ont de gör att sakna...

2011-02-03 @ 20:33:28
URL: http://nilsmarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0