kul liv ?

eftersom jag har astråkigt, och känner att jag inte vill prata med nåågon just nu så gör jag detta... ku..l

Avsluta meningen:

Jag har insett att; man kan inte lita på någon
Jag lyssnar på; det jag vill lyssna på
Jag pratar; när jag är trött
jag tycker vintern är; asnice
Jag hatar när folk; ljuger/snackar skit
Mina bästa vänner är; det bästa som hänt mig
Min första vän hette; kommer inte ihåg
Kärlek är; ...
När jag borstar tänderna; tänker jag hela tiden: kan jag bli klar snart ?!
När jag lagar mat; blir de faaail
Jag tänder på; ljuuus
Det sexigaste yrket är; snickare
Det är charmigt när; hm..
Jag är rädd för; spindlar
Den värsta känslan är; att mista någon man älskar.

det var väl allt för mig idag. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0